måndag 6 maj 2019

sparbanks bollen

Hej alla barn och föräldrar på Camillas sida, visst ska vi väl försöka återskapa förra årets succé genom att anmäla ett lag vi också.
Jag kan ta på mig att vara ledare, men tar givetvis gärna hjälp av någon mer förälder.
I år är det sjumanna som gäller så det bör nog vara minst 10 spelare om de ska orka hela dagen.
  1. Fråga era barn om de vill vara med
  2.  Om ja,fyll i Sparbanksbollen lappen och ge till Elias i skolan .Eller maila mig uppgifterna. jockeklangeryd@gmail.com
  3. Swisha deltagaravgiften 175kr till mitt nr 0739 417416
Sista anmälningsdag är 12/5, men gärna så fort som möjligt!
Mer info på www.sparbanksbollen.se

Mvh 
Joakim Klangeryd
0739417416

Hej, alla fotbollstjejer o killar!⚽️

Nu är det dags för Sparbanksbollen (fd SN-bollen).
Vi kommer anmäla ett lag från klass Lisa.
När:25/5
Kostnad: 175kr per spelare.

Vid anmälan uppge namn, personnr o tröjstorlek.
Stl 130-140, 150-160, XS,S.

Anmälan via mail till bjornnilsson1770@icloud.com
Sista anmälningsdag 12/5.

Betalning till ledarna på matchdagen alt via swish till Björn Nilsson 070-6449803.

Fotbollshälsningar Björn o Magnus.⚽️⚽️

1 kommentar:

  1. Till föräldrarna på Camillas sida.
    Idag på samlingen röstade barnen på de olika namnförslagen till laget. Flest röster fick The kings med 7st mot Brynganligan 5 st. Då jag inte vet hur rösterna fördelades tycker jag att The Kings and Queens är ett bättre namn.
    Än så länge har jag fått in 13 namn(hälften har betalat)
    Sista betalning och anmälningsdag är sön 12/5
    Mvh Jocke Klangeryd

    SvaraRadera