fredag 2 oktober 2020

Information från förälder angående klassresa

 Hej!


Eleverna i år 5 har ett önskemål om att få åka på en klassresa.

För att detta ska vara möjligt behöver de få kämpa lite.

De har tagit upp detta i klassrummet och de flesta tyckte det var en bra idé att börja med att sälja kakor.

Jag har åtagit mig att hjälpa de med detta och har idag klickat hem ett infopaket med försäljningsbroschyrer från kakservice. Återkommer med mer information om detta nästa vecka via mail.


Skulle vi kunna tillsätta en liten föräldragrupp som planerar och delegerar så tror jag att de kan lyckas få ihop pengar till sin resa.


Då skolan inte ska behöva vara delaktiga i detta önskar jag att få samtliga mailadresser skickade av er till mig, då skolan p.g.a. GDPR inte får lämna ut dessa. 


Så skriv ert namn, barnets namn och skicka till min mail: annahed@hotmail.com

Om ni vill, skriv också om ni har tid och möjlighet att hjälpa till med något t.ex. vara med i en föräldragrupp, ansvara för någon typ av annan försäljning, eller kanske ni har något annat tips eller idé?


Vi hörs snart igen,

hälsningar från Anna Hedström, Signes mamma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar